استفاده از یو پی اس در دستگاه ATM

استفاده از یو پی اس در دستگاه ATM

دستگاه های خودپرداز همچنان مورد توجه عموم مردم مردم می باشند.

استفاده از یو پی اس در دستگاه ATM

دستگاه خودپرداز با انجام برخی از خدمات بانکی می تواند در تمامی ساعات شبانه روز نیاز مردم را برطرف کند. در نتیجه استفاده از یو پی اس برای دستگاه خودپرداز می تواند منجر به ارائه خدمات بی عیب و نقص شود. روزانه هزاران تراکش مالی توسط دستگاه های خودپرداز انجام می گردد بنابراین استفاده از یو پی اس ها یکی از نیازهای واجب بانک ها می باشد.

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری جزء سیستم های مالی کشور بوده و ارائه دهنده وجه نقد و خدمات بانکی در کشور می باشند. دستگاه خودپرداز با انجام برخی از خدمات بانکی می تواند در تمامی ساعات شبانه روز نیاز مردم را برطرف کند. در نتیجه استفاده از یو پی اس برای دستگاه خودپرداز می تواند منجر به ارائه خدمات بی عیب و نقص شود. روزانه هزاران تراکش مالی توسط دستگاه های خودپرداز انجام می گردد بنابراین استفاده از یو پی اس ها یکی از نیازهای واجب بانک ها می باشد. در صورتی که این دستگاه ها به دلیل قطعی برق و یا نوسانات ناشی از جریان های برق در دسترس نباشند، مشکلاتی در خدمات بانکی و زندگی مردم به وجود خواهد آمد.

نحوه کار یو پی اس در دستگاه خودپرداز

بانک ها نیاز به خدمات مستمر و قابل اعتماد دارند و یو پی اس های مناسب برای بانک در این راستا کمک بسزایی می نمایند. انواع یو پی اس به گونه ای طراحی شده اند که می توانند بدون وقفه انرژی دستگاه ها را تامین کنند. حتی در صورتی که برق دریافتی دچار نوسان شود نیز شرایطی کارآمد برای دستگاه تامین می نمایند. آن ها توسط شارژرهای سنگین انرژی مورد نیاز برق را تا چندین ساعت تامین می نمایند و در حین کار دستگاه نیز، همزمان باطری ها در حال شارژ هستند. این پروسه در زمان قطعی برق در همین جهت پیش خواهد رفت. در واقع یو پی اس ها علاوه بر تامین برق در زمان قطعی، وظیفه محافظت از دستگاه را نیز بر عهده دارد.

اگر میخواهید بدانید یو پی اس چیست اینجا را هم بخوانید

ضرورت نیاز به یو پی اس در دستگاه ATM

همان طور که می دانید نقش محوری بانک و بخش های مالی در رشد و ثبات اقتصدی بسیار پررنگ بوده و بیشترین ضررها به دلیل قطعی برق می باشد. در جامعه مدرن، خدمات مالی و بانکی نه تنها به روش های سنتی شعب بانکی و دستگاه های خودپرداز بلکه از روش های دیگری مانند بانکداری اینترنتی، تلفنبانک، اپلیکیشن های بانکی و غیره انجام می گردد. اما دستگاه های خودپرداز همچنان مورد توجه عموم مردم خصوصا اقشاری که دسترسی به اینترنت برایشان امکان پذیر نبوده و یا کار با اینترنت برایشان آسان نمی باشد و افرادی که هنوز استفاده از وجه نقد را به کارت های بانکی ترجیح می دهند می باشد.

اختلال در تامین برق حتی اگر چند میلی ثانیه باشد می تواند هزاران کار را مختل نماید. سیستم های یو پی اس از جمله سیستم های محافظت اتوماتیک هستند و استفاده از ان ها می تواند از خسارات مالی و اعتباری جلوگیری نماید. دستگاه های ATM از جمله سیستم هایی هستند که برای محافظت از ناهنجاری های احتمالی نیاز به یو پی اس های آنلاین دارند. این دستگاه ها می توانند در مکان های متفاوت مانند شعب های بانکی، ساختمان های اداری، هتل ها، مناطق مسکونی و … وجود داشته باشند. در صورتی که قطعی برق برای این دستگاه ها اتفاق بیفتد، اختلال در کارهای بانکی پیش خواهد آمد و درنهایت نارضایتی مشتری به وجود می آید.

یو پی اس مناسب برای دستگاه خودپرداز بانک ها

شرکت بهین تجهیز ماهور با فراهم سازی انواع یو پی اس مناسب برای بانک و دستگاه خودپرداز و … از ایجاد اختلال در سیستم بانکی جلوگیری می کند.

چند نمونه از انواع یو پی اس مناسب برای خودپرداز بانک ها در ادامه معرفی می شود:

یو پی اس GT120N

یو پی اس MARS II

یو پی اس Behin 930RM

یو پی اس Behin ESIS

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین تجهیز ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *