اهمیت تولید یو پی اس در عصر تکنولوژی

امروزه تولید یو پی اس اهمیت بسیار ویژه ای دارد. از آنجایی که برق شهری عاملی مهم در زندگی روزمره انسان ها و نیز کلیه کسب و کارها اعم از کارخانه جات، شرکت ها، ادارات و غیره به حساب می آید، بنابراین تولید یو پی اس و استفاده از آن در مواقعی خاص مانند قطع  ناگهانی برق، به نوعی شاه کلیدی برای رفع مشکلات است.

همچنین از آنجایی که عصر ارتباطات بر پایه استفاده از رایانه ها و ذخیره اطلاعات در آن بنا شده است، بنابر این وجود یک یو پی اس می ‌تواند به عنوان یک محافظ از نرم افزار برای پاک نشدن اطلاعات در مواقع ضروری شمار آید.

معرفی یو پی اس

UPS یا Uninterruptible power supply به فارسی منبع تغذیه اضطراری ترجمه شده است.

یو پی اس (UPS) بدون آنکه وقفه ای در برق رسانی ایجاد نمایند، به عنوان یک منبع تغذیه در دستگاه مورد نظر قرار می گیرد. این دستگاه به عنوان یک پشتیبان و محافظ هنگام بروز مشکلاتی مانند قطع برق وارد عمل می شود.

به عبارت دیگر یو پی اس به کمک انرژی ذخیره شده در باتری که در آن قرار دارد، برق مورد نیاز تجهیزات تامین می کند. در حال حاضر تولید یو پی اس در ایران به یکی از صنایع بزرگ تبدیل شده است.

سیستم های UPS

تولید یو پی اس چه مصارف و کاربردهایی دارد؟

به طور کلی می‌توان گفت که در هر محیطی که دستگاه یارانه وجود داشته باشد چه در منزل چه در ادارات و چه در شرکت های بزرگ استفاده از دستگاه ups امری لازم و ضروری است. این دستگاه هم در زمان وصل برق از آسیب‌های احتمالی به سیستم ها محافظت کرده و هم در هنگام قطع برق کاربرد اساسی دارد. تولید یو پی اس کاربردهای بسیار وسیعی دارد.

ویژگی های یو پی اس

واحد اندازه گیری یو پی اس بر اساس توان Watt یا VA بنا شده است. Watt از حاصل ضرب ولتاژ در جریان خروجی به دست می آید.  همچنین تولید یو پی اس در اندازه ها و مدل های مختلفی انجام  می پذیرد.

مدل های مختلف یو پی اس دارای ویژگی های مختلفی مانند برخورداری از نرم افزار کنترل کامپیوتر برای ذخیره کردن اطلاعات، خاموش کردن کامپیوتر، پخش آلارم هشدار به هنگام بروز خطا و غیره را دارا هستند. از دیگر ویژگی های کلی که در هنگام تولید یو پی اس رعایت می شود شامل موارد زیر است:

  • یو پی‌ اس هیچگونه آلودگی در محیط زیست ایجاد نمی کند.
  • عملکرد یو پی اس بدون هیچ گونه وقفه ای انجام می پذیرد.
  •  یو پی اس دارای نصب و حمل و نقل بسیار ساده ای است.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین یو پی اس ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *