خرید یو پی اس

riello family خانواده یوپی اس های ریلوخرید یو پی اس

یو پی اس (UPS) یا منبع ذخیره دائمی برق یک دستگاه الکتریکی بسیار کارآمد برای تامین مداوم برق در زمان قطع برق و یا نوسانات ناگهانی ولتاژ است. این دستگاه امروزه در تمام صنایع، کاربردها و حتی نیازهای روزمره مردم وارد شده است.یوپی اس با اسم های دیگری چون دستگاه برق اضطراری و منبع برق اضطراری نیز می شناسند.

در ایران اکثرا از دستگاه یوپی اس در بانک ها ، بیمارستان ها یا ادارات و سازمانهایی که نیاز به تامین برق دائمی دارند استفاده میشود.

یو پی اس ها به چند نوع تقسیم بندی میشوند؟

از انواع یوپی اس های موجود در بازار می توان به گونه های ذیل اشاره نمود که به ترتیب مورد بررسی قرار می گیرد.

  1. یوپی اس Offline (آفلاین)
  2. یوپی اس Line interactive (لاین اینتراکتیو)
  3. یوپی اس Online (آنلاین)

امروزه کمتر سازمان یا شرکتی را بدون یو پی اس میبینید. کمتر خانه ای بدون یوپی اس است. (البته برای مجتمع های بزرگ که برق آسانسور و سیستم های امنیتی نباید قطع شود) کمتر دفتر کاری خالی از یک عدد  یو پی اس های 1500 ولت آمپری زیبا و کارآمد است. یوپی اس جزئی از لوازم اساسی زندگی با نیروی برق است.

همه یوپی اس ها دارای بخشهای به شرح، یکسو کننده و ترانس کاهنده ورودی، باتری قابل شارژ برای ذخیره برق، مدار یا بورد کنترلی و نویز گیری، اینورتر و کلیدهای رله و البته کلیدهای ایمنی فیوز و پورت های خروجی و فن خنک کننده و نمایشگر وضعیت برق باتری و شارژ باقی مانده و وضعیت شارژ-تخلیه باتری یو پی اس است. مدارهای اغلب یوپی اس های امروزی آنلاین است تا بهترین حفاظت را ارائه دهد.

قیمت یوپی اس برای مصارف عادی

برای مصارف عادی که شاید نیمی از مصارف را تشکیل میدهد، یو پی اس های 500 تا 2000 ولت آمپر بیشترین استفاده را دارند و قیمت آنها از متغیر است که 3 تا 5 سال دوام دارند و معمولا تا 2 ساعت میتوانند برق لوازم مصرفی را تامین کنند.

به زبان ساده دستگاه یوپی اس چیست؟

یو پی اس چیست

 یوپی اس یا منبع برق دائمی از جمله پر کاربردترین وسایل برقی جانبی و کمکی است. یک دستگاه یو پی اس  به زبان ساده وسیله ای برای ذخیره انرژی برق بمنظور استفاده از آن در مواقع قطع برق است. از نظر کیفی برق تولید شده در UPS مرغوب تر از برق خود شبکه برق شهری است. این امر بدلیل دو قطعه یکسو کننده و  اینورتر در ورودی و خروجی یوپی اس است که دو مرحله نویز گیری اولیه را انجام میدهد و در ضمن برق خروجی از  یو پی اس وابسته به باتری است که جریان بسیار یکنواخت تری را فراهم میکند.  مجموع این دو ویژگی باعث میشود که این وسیله بسیار محبوب و پر کاربرد باشد.انواع مختلفی از یو پی اس وجود دارد که عمدتا در باتری و قدرت آن و هم در مدار مورد استفاده با هم تفاوت دارند. امروزه بطور عمده از یوپی اس های آنلاین استفاده می شود چرا که درجه حفاظت خوبی را فراهم میآورند. یو پی اس ها از درجه ایمنی خوبی هم برخوردارند. یعنی احتمال بروز اتصال کوتاه و یا شارژ ناگهانی برق در مدار و یا هر نوع خطر برقی دیگر در یک یو پی اس استاندارد و با کیفیت صفر است.
قیمت فروش یوپی اس به چه عواملی بستگی داره؟
UPS یا به اصطلاح منبع دائمی تامین برق، امروزه جای خاصی در میان لوازم برقی کمکی برای خود ایجاد کرده است. انواع و اقسام  UPS امروزه توسط تولید کنندگان ایرانی و خارجی ساخته و در دامنه وسیعی از توان و مشخصات فنی ارائه می شوند. از نقطه نظر قیمت یو پی اس ذخیره برق باید گفت، قیمت به همه عوامل و مشخصات فنی بستگی دارد و حتی تا حدی به برند مورد تقاضا نیز بستگی دارد.کیفیت قطعات و بویژه باتری در انواع اروپایی و برخی انواع چینی بسیار خوب است. باتری ها که قلب یوپی اس به حساب می آیند  بسته به ضخامت باتری در سه کلاس قرا میگیرند که ضخیم ترین باتری ها مربوط به کلاس L است. بیشتر باتری ها از نوع تک سلولی اند ولی انواع دو سلولی نیز وجود دارند. قیمت معمول برای یک UPS با ذخیره 2 تا 4 ساعت و حدود 500 تا 1000 ولت آمپر توان، کاملا متغییر است. انواع صنعتی تا 10 میلیون تومان هم وجود دارد.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین یو پی اس ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *