دلایل استفاده از یو پی اس

دلایل استفاده از یو پی اس

با توجه به هزینه های زیاد تجهیزات و مشکلات بهره گیری از برق شهری، امروزه یو پی اس در صنایع و مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در این مقاله به دلایل اصلی استفاده از یو پی اس و ضرورت آن می پردازیم.

دستگاههای یو پی اس یا همان تامین کننده های برق اضطراری و برق بدون وقفه در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین دلایل استفاده از یو پی اس دو دلیل زیر می باشد.

  1. ذخیره و تامین برق مورد نیاز
  2. رفع نوسانات موجود در برق شهری

دلایل استفاده از یو پی اس

دلایل به کارگیری یو پی اس

همان طور که می دانید قطعی برق حتی برای چند ثانیه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. قطعی برق به مدت کم حتی برای 15 ثانیه می تواند باعث شود که تجهیزات الکترونیکی برای چند دقیقه تا چندین ساعت قابل استفاده نباشد. علاوه بر آن، این قطعی ها می تواند باعث خرابی های زود هنگام شده و هزینه های گزاف تعمیرات و یا جایگزینی تجهیزات را به دنبال داشته باشد. همچنین عدم وجود برق بدون نوسان به تنهایی می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در تجهیزات گردد. به طور معمول جریان برق 100% قابل اطمینان نمی باشد. بدین ترتیب استفاده از یو پی اس در مراکز پزشکی و تصویربرداری، ادارات، صنایع و سایر مراکز، ضروری می باشد.

برتری یو پی اس نسبت به ژنراتور

علاوه بر موارد ذکر شده لازم است که بدانید ژنراتورها تنها قادر هستند که برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی را در هنگام قطعی برق تامین نمایند اما مشکل اینجاست که ژنراتورها برای تامین برق دارای یک وقفه زمانی می باشند علاوه بر آن ژنراتورها تنها تامین کننده برق هستند و نمی توانند از تجهیزات در برابر نوسانات موجود در برق محافظت نمایند. در دسترس نبودن تجهیزات در بعضی از سازمان ها حتی برای چند ثانیه می تواند باعث متوقف شدن عملیات کسب و کار گردد.

با توجه به موارد ذکر شده در دسترس بودن دائمی تجهیزات یک امر مهم و حیاتی تلقی گردیده است. امروزه یو پی اس ها می توانند به عنوان یک راه حل کارآمد برای رسیدن به این هدف باشند.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین یو پی اس ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *