شارژر باتری یو پی اس

شارژر باتری یو پی اس چه اهمیتی دارد؟

همانطور که می دانید یکی از قسمت های یو پی اس ، شارژر باتری آن می باشد ، که وظیفه آن شارژ نمودن باتری های دستگاه یوپی اس است. ولتاژ شارژر معادل ولتاژ باتری یو پی اس است.

ولتاژی که در خروجی شارژر ایجاد می شود و  بر روی ترمینال باتری قرار می گیرد تا باتری ها را شارژ نماید باید مقداری  حدودا بین 13.4 الی 13.7 باشد. (برای باتری های معمول که 12ولت می باشند)

شارژر باطری یوپی اس در عمر باتری تاثییر گذار است.

شارژر باتری یو پی اس

دیگر اینکه شارژر  متناسب با نوع باتری که در ups استفاده شده است (مثلا ممکن است باتری از نوع سیلد اسید یا لیتیم یا ….باشد) طبق یک منحنی شارژ اقدام به شارژ باتری ها می کند.

به صورت عمومی در تمام باتری ها هنگامی که باتری شروع به شارژ شدن می کند طبق منحنی شارژی که در باتری وجود دارد .میزان جریانی که شارژر به باتری می دهد به مرور کم می شود و هنگامی که باتری به صورت کامل شارژ می شود مقدار این جریان به کمترین حد خود در مدت شارژ شدن می رسد.

شارژر یو پی اس می تواند محدودیت هایی داشته باشد ، که این محدودیت باعث می شود باتری با هر آمپرساعتی را نتوان در یو پی اس استفاده کرد ، به عنوان مثال گفته می شود برای یک دستگاه یوپی ای می توان تا 42 آمپرساعت باتری استفاده کرد یا اینکه یک نمونه یو پی اس فقط مناسب باتری داخلی نهایتا 9 آمپرساعت می باشد. یو پی اس های سونر از نمونه دستگاه های یو پی اسی هستند که دارای شارژر باتری با کیفیت و بدون محدودیت هستند و می توانند بدون اینکه آسیبی به باتری وارد شود هر نوع آمپر باتری ای را شارژ کنند.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین یو پی اس ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *