منبع تغذیه برق اضطراری

منبع تغذیه برق اضطراری

سیستم های برق اضطراری (یو پی اس)، به عنوان یک منبع تغذیه پشتیبان، انرژی برای محافظت از بارهای بحرانی هنگام استفاده از مشکلات کیفیت استفاده می شود.

بارهای بحرانی، به موازات یو پی اس یا از طریق یو پی اس متصل می شود. انرژی مانند افت ولتاژ، افزایش ولتاژ، نوسان فرکانس مشکل کیفیت مورد نیاز برای حفظ بارهای بحرانی در حال اجرا است انرژی توسط یو پی اس ارائه شده است.

یو پی اس ها خاموش، آماده به کار و در خط هستند تعاملی یو پی اس های خارج از خط از طریق منبع تغذیه تامین می شوند تا زمانی که در شبکه وجود داشته باشد.

بار بحرانی در لحظه ای که قدرت را در شبکه برش می دهد، با کمک سوئیچ انتقال استاتیک قطع شده از شبکه و به یو پی اس و اینورتر برای بارگذاری بیش از باتری متصل میشود ادامه تغذیه در زمان انتقال، یک شکست کوتاه مدت وجود دارد.

در سیستم های یو پی اس آنلاین، بار بحرانی همیشه از طریق یو پی اس تغذیه می شود.هنگامی که منبع تغذیه قطع می شود، باتری های یو پی اس خاموش می شوند

از طریق اینورتر فراهم می کند. بنابراین، قطع برق در بار پایان نمی یابد رخ نمی دهد یو پی اس با تغذیه بارها کاملا جدا شده است.

در برابر هر مشکلی محافظت می کند. در سمت بار نیز رخ می دهد یک سوء عملکردی که ممکن است اتفاق بیفتد نیز از تاثیر بر شبکه جلوگیری می شود.

در خط یو پی اس تعاملی، انرژی بار است تغذیه در عین حال اینورتر در حالت یکسوکننده عمل می کند و انرژی را تغییر می دهد

باتری را شارژ کنید هنگامی که بار به طور کامل قطع یا ناکافی است، بار است به باتری منتقل شده است. هر نوسان جریان یا ولتاژ در بار به پایان می رسد برای اینکه هیچ آسیبی نرسانید، انتقال باید در یک زمان بسیار کوتاه انجام شود.

امروزه، یو پی اس های خاموش از سه یو پی اس فوق ذکر شده است ترجیح داده شده توسط قطع برق در طول انتقال از شبکه به یو پی اس این طور نیست. یو پی اس های تعاملی مشترک در خط و خط استفاده می شود.

هنگامی که مقایسه بین یو پی اس، اصل تبدیل دوگانه است با جدا کردن آن از طریق تغذیه، می تواند به عنوان مناسب ترین راه حل در نظر گرفته شود.

حفاظت از بارهای حساس از مشکلات کیفیت قدرت که ممکن است در شبکه رخ دهد و یکپارچه یک خط یو پی اس تعاملی طراحی شده و این انجام شد.

منبع تغذیه برق اضطراری

امروزه بسیاری از فن آوری های مختلف یو پی اس استفاده می شود. به همین دلیل است مقادیر عملکرد الکتریکی و ویژگی های عملیاتی یکدیگر بسیار مهم است بدانید که اثرات در کل سیستم قدرت پشتیبان. طراحی مطلوب سیستم برق خسته کننده یک سیستم کامل Yedek Yedek است این رویکرد به تصویب بستگی دارد. در این مطالعه، تکنیک های طراحی متفاوت یک نمودار اضطراری ترکیبی بی وقفه ارائه شده است. علت مشخص شده است. امروزه بسیاری از راه حل های یو پی اس این یک مشکل بسیار است در این مطالعه، هارمونیک جریان ورودی از بین بردن اعوجاج، ارائه یک واحد کنترل از قدرت و انرژی کارآمد یک خط جدید از تکنولوژی تعاملی On-line یو پی اس ارائه شده است. اول منبع تغذیه بی وقفه سنتی دو هسته ای و ناشی از آنها است بررسی مختصر علل و پیامدهای مشکلات صورت گرفته است.

دومین خط تک چرخه با مزایای توپولوژی تعاملی یو پی اس این بررسی می شود. سپس مثلث یو پی اس تغییر شکل داده شده ارائه شده و متفاوت است مزایا به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. سرانجام، تمام سه نوع یو پی اس مقایسه عملکرد فناوری. این مناسب است. در ترتیب سوم سوئیچینگ، تلفات سوئیچینگ متوسط می باشد

یو پی اس نجات دهنده کسب و کارها

یو پی اس ها در عصر اطلاعات نقش ناجی را برای حفظ اطلاعات و کسب و کارها ایفا میکنند. خرید یو پی اس برای امنیت مشاغل بسیار حائز اهمیت میباشد. کامپیوترهایی که در هر جنبه ای از زندگی روزمره ما به طور فراینده ای گسترش یافته اند ،سیستم های پزشکی، سیستم های پردازش داده ها، سیستم های کنترل ترافیک هوایی، ارتباطات سیستم ها، صنایع نیمه هادی و شیشه ای مانند صنایع با تکنولوژی پیشرفته سیستم ها باید با کیفیت بالا و بدون وقفه انرژی عرضه شوند.

این نوع بارهای حساس معمولا انرژی کافی انرژی اصلی منبع تغذیه است. با منابع برق اضافی این تغذیه می کند. منبع تغذیه اضافی، بسته به مشخصه بار حساس، نیز وجود دارد می تواند به روش های مختلف عرضه شود.

چرا به یو پی اس نیاز داریم؟!

استفاده روزافزون از انرژی الکتریکی اهمیت حیاتی دارد یا باید به طور مداوم کار کند، اجرای دستگاه ها و سیستم ها، تولید این انرژی موضوع اعتبار منابع را مطرح کرده است. انرژی الکتریکی مصرفی در شبکه AC که نسبت بیش از 95٪ را فراهم می کند، همه برای قابلیت اطمینان دریافت می شوند به رغم اقدامات، برنامه های امروز با ناکافی مواجه هستند منابع برق اضطراری ( یو پی اس ) تغذیه مجاز است.

منبع تغذیه برق اضطراری

یو پی اس ها را می توان به شکل ساختاری به 5 بخش اصلی تقسیم کرد :

این سیستم شامل هفت واحد زیر می باشد.

1) واحد کنترل

2) واحد کنترل شارژ

3) واحد کنترل Inverter

4) مبدل دو طرفه.

5) سوئیچ های انتقال استاتیک.

6) بسته باتری.

7) ترانسفورماتور

بر این اساس، واحد کنترل ولتاژ اصلی را به طور مداوم کنترل می کند اگر مشکل کیفیتی وجود نداشته باشد، بار از شبکه و همچنین شارژ باتری تغذیه خواهد شد از آن خواهد شد. هنگامی که مبدل در حالت شارژ کار می کند، برای نزدیک شدن به سینوس و همان فاز به عنوان ولتاژ اصلاح شبکه از اثرات هارمونیک ناخواسته این انجام خواهد شد. هر کیفیت قدرت بیش ازحد محدود در سمت شبکه است هنگامی که این مشکل رخ می دهد، واحد کنترل بار switch static load sensitive است باتری بار از طریق سوئیچ انتقال static2 آن را تغذیه خواهد کرد برای این، دو طرفه در حال اجرا است مبدل ولتاژ متناوب از باتری به حالت اینورتر ترانسفورماتور ولتاژ متناوب در خروجی اینورتر به دست آمده است. به سطح مورد نیاز بار.درنهایت خروجی ترانسفورماتور اجزای هارمونیک این ولتاژ می توانند با استفاده از خازن های فیلتر حذف شوند. این منتقل خواهد شد. پس از بار آغاز شده، واحد کنترل است همچنان به نظارت بر شبکه و بازگشت به حالت عادی آن را با خیال راحت از طریق سوئیچ انتقال به شبکه متصل می شود.

اگر میخواهید بدانیدیو پی اس چیست اینجا را هم بخوانید

شبکه های AC به عنوان منبع ولتاژ چه ویژگی هایی را ارائه میدهند؛

• مقادیر موثر و ولتاژ متناوب را در فرکانس ثابت فراهم می کند.

• شکل موج تنش سینوسی است.

• انرژی تامین شده مستمر است

• این خواص مرتب سازی با روش بارگیری تغییر نمی کند.

تنش موثر ارزش و تغییر شکل موج معمولا به بار بستگی دارد. اتصال کوتاه ایده آل صفر امپدانس، بسته به جریان کشیده شده است تغییر دهید گسل های موقت در هر نقطه از شبکه همچنین بر مصرف کننده تأثیر می گذارد.

فروپاشی خط قدرت، قطع کننده های مدار در بارگیری، انتقال خط از رعد و برق، پایین دست و ترانسفورماتور خروجی برای ورود و خروج در موارد؛ کوتاه یا بلند مدت وقفه در ولتاژ و مصرف کننده نمی توان با انرژی تغذیه کرد. در چنین مواردی قطعات یدکی مانند گروه موتورهای ژنراتور منبع تغذیه اما این ها تبدیل الکتریکی مکانیکی هستند می تواند خرابی خرابی را به مقدار خاصی کاهش دهد.

در طول خرابی عملیات خودکار گروه و رژیم مداوم برای چند دقیقه آن می شود. عملیات مداوم گروه و انتقال بار به ژنراتور در حالی که چند صد میلی ثانیه نیاز دارد. اما این راه نیز از لحاظ اقتصادی کارآمد است این طور نیست.

شاید مهمترین ویژگی های فناوری مدرن باشد مشکل، عرضه تعدادی از دستگاه ها و سیستم هایی که با برق کار می کنند آنها حتی با اختلالات کوتاه مدت مواجه هستند. بیمارستان ها، فرودگاه ها، مراکز ارتباطات، مانند سازمان ها، مدارا این کاهش می یابد. برای مثال، جراحی قلب باز یا فرود ضروری است وقفه هایی که ممکن است در هنگام انتقال اطلاعات بوجود آیند اهمیت حیاتی دارند.

خرابی های اصلی در سیستم های اتوماسیون صنعتی این تاثیر می گذارد. در فرآیندهای مستلزم تداوم ضرر و زیان کار مهم است. هر دو در سازمان های حیاتی و در برنامه های کاربردی صنعتی مناطق استفاده از یو پی اس های روزافزون مشترک در زیر فهرست شده اند.

منبع تغذیه برق اضطراری

مواردی که خرید یو پی اس را ضروری میکنند :

– رایانه ها و سیستم های اتوماسیون کامپیوتری

– دستگاه های الکترونیکی پزشکی، بیمارستان ها

– روشنایی فرودگاه، مراکز کنترل ترافیک هوایی

– سیستم های رادار نظامی

– سازمان های ارتباطی و پخش

– آسانسور و درب های الکترونیکی

– بارکد دستگاه، ثبت نقدی، مقیاس های الکترونیکی

– روشنایی اضطراری

منابع برق بی وقفه با تحمیل این الزامات ظاهر می شوند طرح های الکترونیکی استاتیک الکترونیک قدرت و تکنیک های کنترل الکترونیکی دستگاه های برق اضطراری به طور موازی با پیشرفت های تجدید شده برای پاسخ به تمام درخواست های مصرف کننده و عملکرد می توان آن را ساخته شده است. یو پی اس ها، به ویژه در سیستم های رایانه ای و رایانه های شخصی، در صورت خرابی، آن است برای محافظت از دستگاه در برابر مشکلات کیفیت قدرت آن استفاده می شود.

یو پی اس دینامیک

مهم ترین ویژگی تشخیص یو پی اس های پویا در هنگام وقفه استفاده می شود به طور پویا انرژی را به ذخیره سازی و خروجی انتقال می دهد این انجام شده است. هر یک از این تولید کنندگان بر اساس این اصل اساسی است سیستم ها و تجهیزات کاملا متفاوت از دیگران است

یو پی اس های پویای موجود را به طور سیستماتیک طبقه بندی می کند این کاملا دشوار است. مانند انرژی اغلب به عنوان مکانیسم زنا شناخته می شود

ذخیره سازی و انتقال به یک بار به صورت پویا از طریق یک ژنراتور

یو پی اس های پویا برای بارهای بسیار زیاد و کاهش بسیار کوتاه آنها معمولا با موتور دیزلی طراحی شده اند. بیشتر وقتها در قالب یک دیزل ژنراتور، بخشی از یو پی اس پویا، همراه با کل سیستم در دسترس است به ویژه از لحاظ تکنیک های ذخیره سازی انرژی جنبشی.

یو پی اس های پویا، که در آخرین تکنولوژی نیمه هادی متفاوت هستند با توجه به تحولات، برخی تولید کنندگان، روش های مختلف ترکیبی در این زمینه شروع به استفاده از برنامه های تقریبا استاتیک کردند. آنها را توسعه داده اند.

به عنوان مثال، فرایند ذخیره سازی انرژی از طریق یک گروه باتری استاتیک است با یک ژنراتور دینامیک انجام می شود برنامه ها در دسترس هستند دوباره، به عنوان یک روش متفاوت؛ فرآیند ذخیره سازی انرژی فلاش چرخشی به صورت پویا انجام می شود، اما در ورود و خروج استاتیک است

اصول کلی ایستگاه های یو پی اس

سه عنصر اساسی را می توان ذکر کرد. آنها عبارتند از:

• شبکه RECTIFIER که با تصحیح باتری، توان AC را با تبدیل انرژی DC از یک ولت و یکسو کننده به انرژی الکتریکی به گروه باتری و اینورتر انتقال می دهد

• INVERTER برای انتقال بارها و برای ذخیره انرژی DC مورد نیاز برای این عملیات.

در اغلب موارد، این کفها در حین عملیات از شبکه و در این مورد، تا حدی غیر فعال هستند

• . بخش باتری و اینورتر، تنها ولتاژ اصلی تنظیم و بهبود یافته است منبع تغذیه آن را هنگامی که از انرژی خاموش می شود فعال می کند و بار را از طریق باتری تغذیه می کند.

یو پی اس استاتیک از لحاظ ساختاری

نوسانات و اثرات منفی بر فاکتور قدرت ورودی، یو پی اس نسل بعدی به حداقل برسد برای این منظور، به خصوص در یو پی اس نسل جدید یکپارچه 12 پالس و فیلترهای هارمونیک ورودی به جلو، به علاوه PFC آمده است استفاده از مدار (اصلاح کننده فاکتور قدرت) گسترده شده است.

شما می توانید انواع استابلایزر را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین تجهیز ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *