نکات خرید یو پی اس

نکات خرید یو پی اس

با اطلاع از نکات خرید یو پی اس، یو پی اس مناسب برای کسب و کار خود را به درستی انتخاب خواهید کرد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید یو پی اس باید در نظر گرفته شود توان مورد نیاز توان مصرفی می باشد. در واقع باید توان مصرفی دستگاه هایی که قرار است به یو پی اس شما متصل شوند را محاسبه نمایید. توان مصرفی وسایل برقی با واحد مقیاس وات اندازه گیری شده و معمولا بر روی دستگاه های برقی این توان ذکر شده است.

خرید یو پی اس

زمانی که تصمیم می گیرید برای مکانی خاص یو پی اس خریداری نمایید باید به نکاتی توجه کنید تا پس از خرید مطمئن باشید محصول مناسب و ایمنی خریداری کرده اید که کیفیت مناسبی دارد. انواع یو پی اس خصوصیات مختلفی دارند که می بایست در هنگام بررسی و خرید آنها را مد نظر داشته باشید.

اگر میخواهید بدانید یو پی اس چیست اینجا را هم بخوانید

نکات خرید یو پی اس

نکات خرید یو پی اس

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید یو پی اس باید در نظر گرفته شود توان مورد نیاز توان مصرفی می باشد. در واقع باید توان مصرفی دستگاه هایی که قرار است به یو پی اس شما متصل شوند را محاسبه نمایید. توان مصرفی وسایل برقی با واحد مقیاس وات اندازه گیری شده و معمولا بر روی دستگاه های برقی این توان ذکر شده است. توجه داشته باشید که باید توان یو پی اس شما از مجموع توان مصرفی مورد نیازتان بیشتر باشد.

دومین مساله ای که باید در نظر گرفته شود، امکان تنظیم پارامترها است. دستگاه های یو پی اس دارای پارامترهای متفاوتی می باشند که به منظور عملکرد درست دستگاه باید توسط یک متخصص به درستی تنظیم گردند. در بعضی از این دستگاه ها تنظیم پارامترها توسط خود کارخانه تولیدکننده دستگاه تنظیم می گردد. مدل های دیگری از یو پی اس هستند که تنظیمات توسط کاربر انجام می شود این پارامترها شامل جریان شارژ و درصد over load می باشد.

در یو پی اس ها میزان زمان پشتیبانی یا همان زمان بک آپ نیز حائز اهمیت می باشد. یو پی اس به منظور تامین برق در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به باطری دارد، در نتیجه مهم است که بدانید چه مدت می توان از یو پی اس انتظار تامین برق داشت. در صورتی که از یو پی اس های با توان بالا استفاده کنید لازم از باطری یو پی اس را به صورت اکسترنال و داخل کابینت باطری استفاده کنید که این مورد را نیز برای خرید می بایست مد نظر داشته باشید.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و بررسی نوع آنها از نظر آفلاین یا آنلاین بودن یو پی اس آن ها است و برای توان های پایین از یو پی اس های آفلاین و برای توان های بالا از یو پی اس های آنلاین استفاده می شود. در مواردی که نیاز به تغییر ولتاژ و فرکانس برق می باشد یو پی اس های Double Conversion توصیه می شود.

در نهایت به گارانتی و خدمات پس از فروش یو پی اس ها می بایست دقت کنید.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین تجهیز ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *