یو پی اس ها چه وسایلی را ساپورت نمی کنند؟

یو پی اس ها چه وسایلی را ساپورت نمی کنند؟

برای پی بردن به این سوال که یو پی اس ها چه وسایلی را ساپورت نمی کنند؟ لازم است بدانید که اصلا ups چیست؟

یو پی اس منبع تغذیه بدون وقفه است که کار عمده منبع تغذیه الکترونیکی، تامین توان مورد نیاز بار مصرفی است که بدون وقفه کار می کند.

منبع توانی بی وقفه که انرژی را در باتری خود ذخیره می کند و برق تجهیزات مصرف کننده را تامین می کند. این دستگاه بین برق شهر و مصرف کننده قرار می گیرد.

انواع یو پی اس دستگاه های انعطاف پذیر هستند، ولی مدل بارهایی خاص وجود دارد که نباید به دستگاه یو پی اس وصل کرد. زیرا ممکن است باعث خطر شوند.

یو پی اس ها چه وسایلی را ساپورت نمی کنند؟

حال باید بگوییم که یو پی اس ها چه وسایلی را ساپورت نمی کنند؟دستگاه هایی که بار آن ها با یو پی اس مطابقت ندارد، عبارتند از:

  • دستگاه تهویه هوای مطبوع
  • پرینترهای لیزری
  • لامپ های گازی و یا لامپ های فلورسنت
  • کمپرسورها و موتورها

هرکدوم از این دستگاه ها حین کار کردن عادی خود و یا هنگام روشن شدن، مقدار جریان زیادی را از منبع تغذیه خود می کشند که مقدار جریان زیاد یو پی اس را به اضافه بار می برد.

در این صورت مقدار ولتاژخروجی این دستگاه قطعا کاهش می یابد، که این کار باعث به آسیب رسیدن قطعات و تجهیزات حساس می شوند.

این دستگاه ها در زمانی که می خواهند به کار بیافتد، همان موقع اولیه نیاز به برق و جریان زیادی دارند. وقتی یو پی اس ها به این دستگاه ها متصل است، جریان اضافه ای که وجود دارد را از یو پی اس طلب می کند. که این کار باعث افت ولتاژ می شود.

شما می توانید انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس  را با نازل ترین قیمت  از شرکت بهین یو پی اس ماهور خریداری نمایید.

برای خرید یا مشاوره ی رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *